MediaWatch

Infomedia hyrer nye folk til social media-satsning

To nyansættelser skal være med til at løfte analyse- og medieovervågningsselskabets forretning inden for sociale medier.

Simon Ernst-Sunne skal fremover lede Infomedias Social Business-team.

De seneste fem år har analyse- og medieovervågningsselskabet Infomedia arbejdet med løsninger og indsigt på sociale medier, og nu opruster selskabet på området med to nyansættelser. Det meddeler Infomedia i en pressemeddelelse.

Simon Ernst-Sunne er ansat som Head of Solutions og får til opgave at lede Infomedias Social Business-team. Han kommer fra en stilling som salgsdirektør i Gan Integrity og har en fortid i Meltwater.

"Vi er glade for at kunne hive Simon tilbage til media intelligence-branchen, og det viser bare, at Infomedia er på den helt rigtige rejse, når vi kan tiltrække en profil som Simon," siger Kasper Hülsen, Chief Market & Business Development Officer i Infomedia, i meddelsen.

Den anden og sidste nyansættelse er Jakob Høegh. Han bliver Infomedias nye Social Business Advisor og skal rådgive Infomedias kunder om social listening, måling og strategi. Jakob Høegh har tidligere været politisk konsulent i Venstre og konsulent i sociale medier hos mediebureauet Mindshare.

Berlingske Media og JP/Politikens Hus ejer i fællesskab Infomedia.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Politikens Lokalaviser skal finde ny direktør efter kvaler på det svenske marked, flere medlemmer af Nordjyske Mediers bestyrelse stopper, og støttekroner regnede ned over branchen. Kom med på rundtur i ugens gang i mediebranchen.

Liberale EU-politikere varsler kamp mod fake news

Journalist og europaparlamentariker Morten Løkkegaard har stået i spidsen for den første politik til bekæmpelse af fake news for de liberale EU-politikere, der bl.a. vil kæmpe for bedre støttemuligheder til den uafhængige, undersøgende journalistik.

TV-chefer: #MeToo-debatten er vigtig - men ikke et problem hos os

Der er bred enighed om, at debatten om seksuelle krænkelser og chikane på landets mediearbejdspladser gør indtryk og rejser problematikker i branchen, der skal tages hånd om. Men de færreste mediechefer, MediaWatch har hørt fra, mener, der er et problem på deres arbejdsplads.

Seneste Web & Mobil

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere