MediaWatch

Pressenævnet får digital overhaling

Nye digitale tiltag skal sikre større synlighed om Pressenævnets arbejde.

Pressenævnet lancerer en ny hjemmeside, får nyt logo og får en profil på Twitter. Det skriver nævnet på sin hjemmeside.

Det er alt sammen elementer i en digital modernisering, der skal hjælpe til at få mere opmærksomhed på Pressenævnets arbejde.

"Der har gennem længere tid været et ønske om, at vi fik skabt større synlighed omkring nævnets arbejde. Og så var det på tide med en modernisering af hjemmesiden og vores logo," siger Pressenævnets formand, Hanne Schmidt, til nævnets hjemmeside.

De nye digitale tiltag indebærer også en lettere søgning i nævnets kendelser både via Google og på Pressenævnets egen hjemmeside.

Forsiden lige nu

TV-chefer: #MeToo-debatten er vigtig - men ikke et problem hos os

Der er bred enighed om, at debatten om seksuelle krænkelser og chikane på landets mediearbejdspladser gør indtryk og rejser problematikker i branchen, der skal tages hånd om. Men de færreste mediechefer, MediaWatch har hørt fra, mener, der er et problem på deres arbejdsplads.

Test din MediaIQ

Har du fulgt ordentligt med i mediebranchen i den seneste uge? Ellers har du chancen for at blive opdateret og testet her - og vinde en iPad.

Seneste Web & Mobil

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere