MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
Pressenævnet.JPG Foto: Screenshot fra pressenaevnet.dk.

Pressenævnet får digital overhaling

Nye digitale tiltag skal sikre større synlighed om Pressenævnets arbejde.

AF

Pressenævnet lancerer en ny hjemmeside, får nyt logo og får en profil på Twitter. Det skriver nævnet på sin hjemmeside.

Det er alt sammen elementer i en digital modernisering, der skal hjælpe til at få mere opmærksomhed på Pressenævnets arbejde.

"Der har gennem længere tid været et ønske om, at vi fik skabt større synlighed omkring nævnets arbejde. Og så var det på tide med en modernisering af hjemmesiden og vores logo," siger Pressenævnets formand, Hanne Schmidt, til nævnets hjemmeside.

De nye digitale tiltag indebærer også en lettere søgning i nævnets kendelser både via Google og på Pressenævnets egen hjemmeside.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her