MediaWatch

Bureaugruppe henter ny digital chef

Bureaugruppen Mediabrands har ansat digital chef, der kommer fra konsulenthus.

Michael Ingemann

Mediabrands har hyret Michael Ingemann som ny digital chef, oplyser bureaugruppen i en pressemeddelelse.

Han kommer fra en stilling som digital marketingdirektør i konsulenthuset Impact. Michael Ingemann kommer til at bestride en digital rolle, der går på tværs af bureauerne i Mediabrands-familien, bl.a. IUM, BPN og Media Print.

"Jeg glæder mig meget til at løse hovedopgaven – som i første omgang er, at samle alle de mange digitale kompetencer, som Mediabrands-bureauerne kan byde på," siger Michael Ingemann i pressemeddelelsen.

Fremover består Mediabrands digitale ledelsesteam af fem personer, der bl.a. tæller Michael Ingemann og Katrine Grandahl, der sidste år afløste Anders Larsen som digital chef i IUM.

Forsiden lige nu

Få overblikket over chefskiftet på Børsen

Efter et lille halvt års ventetid blev det i går offentliggjort, hvem der skal udvikle erhvervsavisen Børsen fremover som ny topchef. Få overblikket over fakta, kommentarer og baggrund til skiftet her.

Bestsellersalget skuffer

Sæsonens store bøger sælger mindre end forventet ifølge flere forlag og forhandlere. Det har bl.a. ramt Gyldendal på økonomien.

Seneste Web & Mobil

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere