MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
POLFOTO_26337839.jpg Foto: Ole Frederiksen/Polfoto/Arkiv

Jysk Fynske Medier har fusioneret tre selskaber

Tre datterselskaber i Jysk Fynske Medier er blevet fusioneret. Det nye, fælles selskab er på direktør-jagt.

AF

Siden årsskiftet har tre datterselskaber i Jysk Fynske Medier været fusioneret til et kreativt servicebureau, oplyser Jysk Fynske Medier i en pressemeddelelse ifølge Danske Medier.

Datterselskaberne Detkoncept, GraphicCO og Europrint er således slået sammen til et kreativt servicebureau. Det nye selskab har 120 ansatte.

"Som ét fælles kreativt servicebureau kan kunderne få samlet alle løsninger ét sted – grafisk produkt og kreativ udvikling af al markedsføring udfoldet offline og online. Fusionen gør det både bedre og lettere for vores kunder på alle fronter," siger Thomas Mørup, partner i Detkoncept.

Det nye selskab søger en fælles direktør, ligesom der arbejdes med at finde et navn til selskabet, oplyser Jysk Fynske Medier.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her