MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE

Digitale bureauer fusionerer

Det digitale bureau MOC flytter ind hos Petyz og Co for at stå bedre rustet til at matche krav fra offentlige og private kunder, siger direktør Christian Peytz.

AF
Christian Peytz dk.jpg

De digitale bureauer Peytz & Co og MOC slår sig sammen, skriver Petyz og Co på sin hjemmeside.

De to bureauer er spillere på markedet for open source og digital kommunikation. Kundelisten hos de to selskaber tæller blandt andre Miljø- og fødevareministeriet, DMI, partiet Venstre, Grundfos, FOA, DR og Google.

Med fusionen vil de to selskaber, som fremover bliver et, stå bedre rustet til at matche de voksende krav fra både offentlige og private kunder, siger direktør Christian Peytz.

"MOC’s DNA indeholder den samme trang til at dele viden og ideer som Peytz & Co’s, og vi er glade for at tilføje deres ekspertiser til vores. Og ikke mindst for at føje Typo3 og Neos til vores eksisterende Drupal og WordPress portefølje,” udtaler Christian Peytz.

Hos MOC siger direktør, Jan Erik-Revsbech, at selskabet har ønsket at blive en del af et større bureau.

"Kundernes krav til digitale bureauers kompetencer vokser helt naturligt. Derfor har vi ønsket at blive en del af et større bureau, der kan tilbyde en endnu større palette. Peytz & Co tilbyder netop dette, og så arbejder de på det samme høje tekniske niveau, som vi altid selv har gjort, så vi er glade for at flytte ind," udtaler Jan-Erik Revsbech.

Han indtræder sammen med direktør for Rådgivning, Søren Queitsch, som partnere i Peytz & Co. Søren Queitsch har tidligere været direktør for mediehuset bag Computerworld.

Det fusionerede selskab flytter ind i Peytz og Co's lokaler på Rentemestervej i det nordvestlige København.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her