MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE

Ny online bladkiosk ser dagens lys

Ny webkiosk til magasiner og aviser vil fokusere på seriøse publikationer og koncentrere sig om årsabonnementer.

Thomas Bo Christensen
51187-img2

Danmarks største udbyder af bladtitler lige fras Vogue over Ekstra Bladet til mindre nicheblade som Ekko. Det er målet for den nye online bladkiosk Bladland.dk, der netop har slået dørene op.

Tanken er, at danske forbrugere skal kunne købe sine trykte abonnementer med kortbetaling og få levering direkte til døren, lyder det i en pressemeddelelse, hvori Tejs Grevstad, projektansvarlig på bladland.dk, udtaler:

”I forhold til andre bladkiosker på nettet, vil Bladland.dk høre til i den mere seriøse ende af skalaen, og mere fokusere på at sælge årsabonnementer frem for at lange billige tilbud og tilgifter over disken”.

Bag Bladland.dk står den familieejede virksomhed LM Information Delivery, der som Nordens største abonnementsformidler mest er kendt for at hjælpe forlag og avishuse med deres B2B-salg til biblioteker og virksomheder.

- TBC

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis