MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
jesper03-Kopi.jpg Foto: Aller Media/PR

Aller finder direktør til annoncebureau i egne rækker

Kommerciel chef i DG Media er forfremmet til adm. direktør og overtager dermed posten efter Lars Sander Matjeka, der tidligere på året blev ny topchef i Aller Media.

AF

Direktørstolen har stået ledigt i DG Media, Aller Medias annoncebureau i Datagraf-koncernen, siden Lars Sander Matjeka for nogle månder siden forlod posten for at blive adm. direktør i Aller Media efter Pål Thore Krosby.

Nu er den nye direktør for DG Media, der både opererer i Danmark og Sverige, fundet. 44-årige Jesper Kramer er således forfremmet fra kommerciel chef i DG Media til adm. direktør, skriver Aller Media i en pressemeddelelse.

"Som kommerciel chef hos DG Media har Jesper Kramer ydet en stor indsats for at styrke bureauet, skabt overbevisende resultater og udvist en unik evne til forstå kundernes udfordringer. Det er meget tilfredsstillende, at vi kan hente så kompetent en leder som Jesper internt, og med hans kommercielle baggrund har han den helt rigtige profil til at videreudvikle DG Media i fremtiden," udtaler Lars Sander Matjeka, adm. direktør Aller Media A/S, i meddelelsen.

Som direktør for DG Media får Jesper Kramer ansvaret for ca. 40 medarbejdere og annoncesalget for over 100 magasiner, online portaler, blade, årsudgivelser og medier såsom Finansforbundets medlemdblad Finans, Ugeskrift for læger, Danske Kommuner og Djøfbladet. Derudover udvikler DG Media kommercielle, digitale løsninger, der omfatter jobdatabaser for specialister og sponsorhvervning for foreninger og konferencearrangører.

Den nye direktør ser frem til de nye udfordringer.

”Ansvaret for at udvikle DG Media i fremtiden og sikre, at DG Media forsat kan være en stærk salgspartner, er et ansvar, som jeg er meget ydmyg omkring. Sammen med DG Medias dygtige medarbejdere vil jeg arbejde målrettet for, at DG Media forsat vil være den bedste sparringspartner for de udgivere, vi samarbejder med," udtaler Jesper Kramer i meddelelsen.

DG Media blev stiftet 1. april 2000 som en del af Datagraf-koncernen, som i august 2014 blev købt af Aller Media A/S.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her