MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
POLFOTO_41091100.jpg Foto: Tariq Mikkel Khan/Polfoto/Arkiv

Aller-magasin henter ny moderedaktør fra egne rækker

Modemagasinet IN har fået ny moderedaktør, som erstatter Louise Amstrup efter kun et år i stolen.

AF

I sidste uge blev der udpeget en ny moderedaktør for modemagasinet IN, som bliver udgivet af Aller Media. Det er 25-årige Nanna Juulsgaard, som kom til magasinet i begyndelsen af 2015 og senest har været assisterende moderedaktør, der nu er rykket op på øverste modepost i Aller-udgivelsen. Det oplyser Aller.

Nanna Juulsgaard overtager pladsen fra Louise Amstrup (46), der blev udpeget som moderedaktør for et år siden - i maj 2016.

"Nanna Juulsgaard er næsten vokset op med IN og kender brandet, partnere og vores målgruppe indgående. Valget af Nanna Juulsgaard er oplagt, fordi hun er et stort talent med et stærkt æstetisk blik og har en brændende passion for alle modens facetter. Nanna skal blot fortsætte sit flotte arbejde for IN – og jeg glæder mig til at følge hendes videre udvikling til stor glæde for INs læsere, følgere og partnere," siger INs chefredaktør Anne Axholm i pressemeddelelsen.

Magasinet IN har eksisteret i godt 30 år og er målrettet det veluddannede kvindesegment over 30 år. Nanna Juulsgaard tiltrådte i sidste uge sin nye stilling.

"Jeg glæder mig til at fortsætte med at inspirere og klæde INs eksklusive målgruppe på med den nyeste mode fra både catwalks i ind- og udland, de nyeste tendenser og inspiration til fristende shopping. IN har en unik position i markedet, fordi vores målgruppe er +30 år, så det er kvinder, der ved, hvad de vil – og har købekraften til at realisere deres drømme," siger hun i pressemeddelelsen.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her