MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
WELUMPilyOttesen02B (2).jpg Pily Ottesen, chefredaktør, Welum | Foto: PR

Nyt magasin går i luften i denne uge

I morgen, onsdag, lanceres Welum, der både udkommer på tryk og online. Magasinet ruller ud på seks kontinenter på én gang.

AF

Magasinet Welum ser dagens lys i denne uge og lanceres på seks kontinenter i ét hug. Det oplyser Pily Ottesen, der står bag magasinet, i en pressemeddelelse.

Welum henvender sig til personer, der interesserer sig for kunst, mode og livsstil, og magasinet vil både udkomme i trykt form og online. Magasinet lanceres i Europa, Afrika, Nord- og Sydamerika, Asien og Australien og vil have skribenter alle på alle kontinenter.

"Med Welum ønsker vi at skabe en uafhængig platform, der er adskilt fra det traditionelle nyhedsflow, som i øvrigt mange medier allerede tilbyder og er bedre til. Welum tilstræber at være en inspirationskilde, hvor læserne får ualmindelig viden. For eksempel om en provokerende afrikansk fotograf, en unik skodesigner fra Sydamerika, eller en talentfuld up-and-coming kinesisk smykkedesigner," siger Welums chefredaktør, Pily Ottesen, i en pressemeddelelse.

Pengene til projektet er kommet fra partnerskaber med bidragsydere. Abonnementsprisen på det nye medie bliver ifølge pressemeddelelse 2,9 dollar pr. måned.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her