MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
POLFOTO_40499171.jpg Foto: /ritzau/Finn Frandsen/Arkiv

DR Koncerthuset finder ny salg og marketingchef

Salgs- og marketingdirektør hos Nordisk Film Biografer og tidligere bladsalgschef på Politiken skal stå i spidsen for markedsføringen af DR Koncerthuset.

AF

DR Koncerthuset har hyret Jacob Elkær-Hansen som ny salg og marketingchef, skriver Bureaubiz.

Jacob Elkær-Hansen kommer fra en stilling som salg og marketingdirektør hos Nordisk Film Biografer, hvor han kom til i 2006. Før da var han bladsalgschef på Politiken.

”Mine opgaver bliver at fortsætte den vækst, som Koncerthuset har haft siden 2008, gennem markedsføring, stærke musikoplevelser og en spændvidde i udbuddet, som ligger fint i tråd med DR’s public service opgave," siger Jacob Elkær-Hansen til Bureaubiz.

Jacob Elkær-Hansen afløser Kasper Busch Lund, der er stoppet som kommerciel direktør for Koncerthuset, og får cirka 10 medarbejdere under sig i Marketing og Salg.

DR sætter ny kurs for P3

DR dropper meningsmålinger til kommunalvalget

Top 20: DR-drama og Vild med dans kæmper om toppen

Licensbetalere stævner DR og Skatteministeriet  

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her