MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
simon nielsen Direktør i Capital Relations, Simon Richard Nielsen, ser frem til at kunne gøre brug af Primetimes viden inden for især corporate kommunikation, public affairs og analyse, udtaler han.

Primetime overtager to specialbureauer

To mindre bureauer med speciale i finansiel kommunikation og informations- og kommunikationsteknologi er blevet indlemmet i Primetime.

AF

Kommunikationsbureauet Primetime overtager aktiviteterne i Capital Relations og Text100 Danmark, to mindre, specialiserede kommunikationsbureauer. Det skriver Primetime i en pressemeddelelse.

"Aftalerne med Text100 og Capital Relations bidrager til to områder - IKT og finansiel kommunikation - hvor vi de seneste år har fået stadig flere kompetencer og mere forretning. Nu udbygger vi den position, hvilket hele tiden har været ambitionen," udtaler adm. direktør i Primetime, Peter Sterup.

Capital Relations beskæftiger sig primært med kommunikation inden for den finansielle branche. Med overtagelsen vil Capital Relations indgå som en specialistenhed i Primetime, men det vil stadig være Capital Relations-navnet, som kunderne møder.

"Hos Capital Relations har vores fokus næsten udelukkende været på højt specialiseret rådgivning inden for finansiel kommunikation. Nu bliver vi en del af en større virksomhed med flere kompetencer, og vi ser frem til, at vores kunder fremover også kan gøre brug af den viden, som PrimeTime har, især inden for corporate kommunikation, public affairs og analyse," udtaler Simon Richard Nielsen, direktør hos Capital Relations, i meddelelsen.

Hos Text100, der især er specialiseret inden for IKT, fortæller Annika Jungeteg-Falkman, managing director i Text100 Stockholm, at virksomheden har haft kig på flere virksomheder til at overtage de danske aktiviteter, men at valget i sidste ende faldt på Primetime.

Primetime oplyser, at aftalerne ikke ændrer på ejer- eller ledelsesstruktur i selskabet.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her