MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
Reklameskilt annonce outdoor POLFOTO_452275.jpg

Annoncemarkedet lagde svagt fra land i 2017

Bureauernes annonceindkøb faldt med få undtagelser for alle traditionelle medier i første halvår. Væksten for de digitale kanaler opvejer dog i det samlede markedsbillede.

Christian_Vollerslev.jpg

Dansker ryger til tops i stor mediekoncern

Christian Vollerslev er blevet kommerciel direktør for Dentsu Aegis-koncernens amerikanske flagskib. Dermed har han bevæget sig et skridt op i en af verdens største bureaugrupper.

103548170.jpg

Test din MediaIQ

Har du fulgt ordentligt med i mediebranchen i den seneste uge? Ellers har du chancen for at blive opdateret og testet her - og vinde en iPad.

POLFOTO_41159299.jpg

DMJX-ansatte samarbejder igen med ledelsen efter tillidskrise

Siden en sparerunde i efteråret har medarbejderne på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole lagt samarbejdet med skolens ledelse på is. Nu nærmer parterne sig igen hinanden. "Det holder bare ikke i længden," lyder det fra fællestillidsrepræsentant.

clear channel

Clear Channel i Norge er tilbage i plus

Den norske gren af Clear Channel, der opererer både i Norge, Sverige og Danmark, har vendt seneste års underskud til sorte tal på bundlinjen. Dansk afdeling er i bedring, men ser stadig rødt trods nedskæringer.

Alt det vi deler.JPG

TV 2 vinder guld for reklamefilm

"Alt det vi deler"-reklamen indbringer TV 2 óg stationens reklamebureau guld ved den internationale reklamefestival Cannes Lions.

Mette-OEstergaard-700x394.jpg

Briefing: Ugen i mediebranchen

TV 2 News-chefredaktør skifter til Berlingske, Danmarks største tv-producent fik barberet overskuddet, og dansk kendisblog tjener millioner på sine følgere. Få overblikket over ugen i mediebranchen

COLOURBOX3326512[1].jpg

Journalist vinder årets Timbuktu-pris

Et fokus på udviklingen i landbruget i Afrika og en dokumentar om danske landmænd på savannen, sikrer journalist Peter Tygesen årets pris og de medfølgende 100.000 kr.

POLFOTO_39414887.jpg

Pressechef i Mærsk stopper

Efter 17 år i containerredderiet A.P. Møller-Mærsk stopper pressechefen for Maersk Line-divisionen af personlige årsager.