MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
Schibsted.jpg

Schibsted udpeger ny annoncedirektør

Den nye annoncedirektør for Schibsteds abonnementsaviser får ansvaret for annonceportefølje på over en milliard kroner.

AF

Den norske mediekoncern Schibsted har udpeget 36-årige André Walle som ny annoncedirektør i Schibsted Norges abonnementsmediehus. Han får dermed ansvaret for en annonceportefølje på 1,4 mia. norske kr. (1,08 mia. kr.). Det skriver Kampanje.

André Walle kommer fra en stilling som markedsdirektør for den Schibsted-ejede avis Fædrelandsvennen.

Schibsted Norges abonnementsmediehus indbefatter de kommercielle afdelinger i Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad og Fædrelandsvennen.

Ifølge Kampanje har Schibsted Norge Abonnementsmediehus ca. 330 faste ansatte og en omsætning på mere end tre mia. norske kr. (2,3 mia. kr.).

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her